Dārgie kolēģi! Uzsākot Charm.lv portāla darbu, mēs vēl testējam to. Atvainojamies par neērtībām. Būsim pateicīgi, ja paziņosiet par ieraudzītajām kļūdām un nepilnībām uz info@charm.lv. Paldies par sapratni! Jūs esat burvīgi!



ATGRIEŠANA

Preču atgriešana un/vai apmaiņa

Ja pārdomājāt un nolēmāt atteikties no pirkuma, Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likums (PTAL) un reglamentējošie Ministru Kabineta Noteikumi Nr. 255 "Noteikumi par distances līgumu" (MK Noteikumi Nr. 255) nosaka, ka pircējam ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atdot interneta veikalā iegādāto preci atpakaļ pārdevējam. PTAL 12. panta 6. daļa nosaka, ka atsakoties no pirkuma Distances līguma gadījumā "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Iesakām saglabāt preces oriģinālo iepakojumu, lai realizējot atteikuma tiesības saskaņā ar Distances līguma noteikumiem, prece netiktu ārēji mehāniski bojāta. Mēs saglabājam tiesības atteikties pieņemt preci, kura ir bojāta, nav pilnā komplektācijā. Lai vienotos par preces atdošanu atpakaļ, lūdzam aizpildīt Atteikuma veidlapu un sazināties ar mums pa e-pastu: info@charm.lv vai pa tālruņa nr.: +371 67373769 (darba dienās no plkst. 11.00 līdz 17.00), norādot pasūtījuma numuru un datumu.
Gadījumā, ja tika piegādāta distances līgumam neatbilstoša prece, Jums ir tiesības prasīt, lai SIA “FRODIS” bez atlīdzības novērš preces neatbilstību līguma noteikumiem vai bez atlīdzības apmaina preci pret tādu, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība līguma noteikumiem, izņemot gadījumu, kad tas nav iespējams vai ir nesamērīgi. Preces neatbilstības novēršana vai apmaiņa uzskatāma par nesamērīgu, ja tā rada SIA “FRODIS” izmaksas, kas nav samērīgas ar citu alternatīvo preci.

Sūdzības / Priekšlikumi

Klientam ir tiesības vērsties interneta veikalā WWW.CHARM.LV ar iesniegumiem, priekšlikumiem vai sūdzībām par preču iegādi:
  1. Rakstot mums uz : hello@charm.lv. Atbilde tiks sniegta uz norādīto e-pasta adresi 2-3 darba dienu laikā. 
  2. Pa pastu nosūtot vēstuli uz adresi: SIA “Frodis” (Tallinas iela 18, Rīga, LV-1001). Atbilde tiks nosūtīta uz norādīto atpakaļadresi 5 darba dienu laikā. 
  3. Pa tālruņa nr.: +371 67377070 darba dienās no plkst.10.00 līdz 17:00. 
Iesniegumā, priekšlikumā vai sūdzībā ir jānorāda:
  • Pasūtījuma numurs; 
  • Iesniedzēja vārds un uzvārds; 
  • E-pasta adrese, uz kuru tika veikts pasūtījums; 
  • Tālruņa numurs; 
  • Iesnieguma, priekšlikuma vai sūdzības būtība, ar to saistītie apstākļi un prasības (brīvā formā); 
  • Vēlamais atbildes sniegšanas veids - mutiski, rakstiski pa pastu vai e-pastā (ja vēlamais atbildes sniegšanas veids nav norādīts, tad atbilde tiek sniegta tajā pašā veidā, kādā iesniegta sūdzība).

PIERAKSTĪTIES VĒSTKOPAS SAŅEMŠANAI